Feb 8, 2011

Έχασα τον άνθρωπό μου

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Σταματάκης
Στίχοι : Πυθαγόρας
Ερμηνεία : Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Εγγραφή : 02
Κυκλοφορία : 1967
Στίχοι:

Σε παρεξήγηση απάνω,
λόγια σου πέταξα πικρά,
μα όταν κατάλαβα το πως σε χάνω
ήτανε δυστυχώς αργά.
Τώρα, χιλιάδες όρκους να σου κάνω,
δε γυρίζεις πια.

Έχασα τον άνθρωπό μου
από τον εγωισμό μου
και στο σπίτι το φτωχό μου
έβαλα φωτιά.
Δάκρυα τα μάτια στάζουν
και τα χείλη μου χλωμιάζουν
όλα γύρω μου φωνάζουν
δεν γυρίζεις πια.

Μαύρες οι νύχτες που περνάω
κι οι αναμνήσεις μου καρφιά.
Παίρνω τα στέκια μας και σε ζητάω
παίρνω τα έρημα στενά.
Κι αν σε λατρεύω κι αν σε αγαπάω
δε γυρίζεις πια.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και σε δίσκο 45 στρ. (PHILIPS 6279).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: