Feb 6, 2011

Έχω μιαν αρρεβωνιάρα

Γενικά:
Μουσική : Ζακ Ιακωβίδης
Στίχοι : Ναπολέων Ελευθερίου, Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος - Δούκισσα
Άλμπουμ : ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1967
Στίχοι:

Έχω μια αρραβωνιάρα
παιχνιδιάρα και χαδιάρα,
που στο τρόλεϊ σαν μπαίνει
αυτομάτως ο τρολές
αμέσως βγαίνει.

Έχω έναν αρραβωνιάρη
τρία μέτρα παλληκάρι.
Όχι σαχλοτζιτζιφρίνγκο
μα σκληρό παλικαράκι
σαν τον Ρίνγκο.

Έριξα λάσο
για να τον πιάσω
και αν μ' αφήσει
ποτέ στον άσο
θα γίνει νέα μονομαχία
μες στο Ελ Πάσο.

Έβαλα στο χέρι βέρα
μ' ένα αγόρι σαν αστέρα.
Στο φιλί δεν κάνει σκόντο
και μπροστά του τύφλα να 'χει
ο Μπελμόντο.

Έχω αλλάξει δαχτυλίδι
με μια κούκλα σαν στολίδι.
Σαν περνάει ο δρόμος τρίζει
και στην γλύκα ξεπερνά
τη Βίρνα Λίζι.

Έριξα λάσο
για να την πιάσω
και αν μ' αφήσει
ποτέ στον άσο
θα γίνει νέα μονομαχία
μες στο Ελ Πάσο.

Έριξα λάσο
για να σε πιάσω
και αν μ' αφήσεις
ποτέ στον άσο
θα γίνει νέα μονομαχία
μες στο Ελ Πάσο.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Τόλης Βοσκόπουλος - Ρένα Πάντα (1977 - ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΟΥΝΕ)

Πληροφορίες:
Έχω διατηρήσει τον τίτλο όπως αναφέρεται στο οπισθόφυλλο της πρώτης έκδοσης του δίσκου. Στις επόμενες επανεκδόσεις και επανεκτελέσεις αναφέρεται ως "Έχω μιαν αρραβωνιάρα", ενώ είναι γνωστό και με τον τίτλο "Ελ Πάσο".
Αναγκαστικά έχω γράψει τρεις φορές το ρεφραίν γιατί μ' αυτές τις αλλαγές ακούγεται στην πρώτη εκτέλεση. Στη δεύτερη επανάληψη μάλιστα ο μεν Βοσκόπουλος λέει "για να την πιάσω" η δε Δούκισσα "για να τον πιάσω". Αντίθετα, στην επανεκτέλεση του 1977 που αναφέρω, και τις τρεις φορές λένε "Έριξα λάσο / για να σε πιάσω / και αν μ' αφήσεις / ποτέ στον άσο".
Το τραγούδι κυκλοφόρησε επίσης σε δίσκο 45 στρ. (PHILIPS 6212). To 1966 ακούστηκε και στο θεατρικό musical ΓΙΕΓΙΕΔΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ και την επόμενη χρονιά στην ταινία του Κώστα Δούκα ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ, όπου πρωταγωνιστούσαν η Δούκισσα και ο Βοσκόπουλος.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: