Feb 5, 2011

Μελαγχολία

Γενικά:
Μουσική : Τόλης Βοσκόπουλος
Στίχοι : Μίμης Θειόπουλος
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος - Δούκισσα
Άλμπουμ : ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Εγγραφή : 11
Κυκλοφορία : 1967
Στίχοι:

Μέσα στην νύχτα την θολή
τα βήματά σου σβήνουν.
Από τα περασμένα μας
χαλάσματα θα μείνουν.

Αυτά που τόσο αγάπησα
παίρνεις τώρα μαζί σου
κι είναι δεμένη η μοίρα μου
στη μοίρα την δική σου.

Μελαγχολία και γύρω βρέχει
στην μοναξιά μου παραμιλώ.
Σε σένα απόψε ο νους μου τρέχει.
Μελαγχολία και γύρω βρέχει.

Τα βήματά σου χάθηκαν
σβηστήκανε στην μπόρα.
Μες στην καρδιά μου η παγωνιά
απόμεινε πια τώρα.

Πήρες μαζί σου φεύγοντας
και την αναπνοή μου.
Ατέλειωτη η πίκρα μου,
χαμένη κι η ζωή μου.

Μελαγχολία και γύρω βρέχει
στην μοναξιά μου παραμιλώ.
Σε σένα απόψε ο νους μου τρέχει.
Μελαγχολία και γύρω βρέχει.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Τόλης Βοσκόπουλος (1977 - ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΟΥΝΕ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: