Feb 5, 2011

Πού πας χωρίς αγάπη

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Ζαμπέτας
Στίχοι : Κώστας Πρετεντέρης
Ερμηνεία : Δούκισσα
Άλμπουμ : ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1967
Στίχοι:

Πού θα βρεις άκρη να σταθείς
και πού φωτιά να ζεσταθείς;
Ποιος θα σου πλύνει την πληγή
καρδιά μου;
Πόρτα πού θα βρεις ανοιχτή
και ποιος διαβάτης θα σταθεί
γλυκό του λόγο να σου πει
καρδιά μου;

Πού πας χωρίς αγάπη
στη νύχτα, στη βροχή;
Το δρόμο θα τον χάσεις
καρδιά μου μοναχή.

Σαν χελιδόνι ορφανό
θα ψάχνεις ήλιο κι ουρανό
και θα σε διώχνει ο βοριάς,
καρδιά μου.
Κι ούτ' ένα χέρι θα βρεθεί
πονετικό να σε δεχτεί
ρόδο που θα 'χεις μαραθεί
καρδιά μου.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Λευτέρης Πανταζής (1996 - ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΓΙΩΡΓΟ ΖΑΜΠΕΤΑ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι κυκλοφόρησε επίσης σε δίσκο 45 στρ. (PHILIPS 6295), ενώ ακούστηκε και στην ταινία του Κώστα Δούκα ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ, του 1970, όπου πρωταγωνιστούσε η Δούκισσα με τον Γιάννη Ντουνιά. Τον προηγούμενο χρόνο (1969) ακούστηκε και στην ταινία του Κώστα Καραγιάννη Ο ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗΣ, πρώτα από τον Αλέκο Αναστασιάδη και μετά από τον Λάμπρο Κωνσταντάρα μαζί με την Μάρω Κοντού.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: