Sep 19, 2009

Είμαι καλά βρε ζωή

Γενικά:
Μουσική:Pierre Cartner
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΗ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1977
Στίχοι:

Το δρόμο μου πήρα,
στα μάτια μου αρμύρα,
στα χέρια πικρή μοναξιά.
Οι άνθρωποι ξένοι,
φωλιά γκρεμισμένη
το σπίτι μου, εκεί μακριά.

Μες στα ανεμοβρόχια,
παράπονο η φτώχεια
κι η αγάπη μου ένας καημός,
μα χαμογελούσα
και μονολογούσα
μετά το σκοτάδι το φως.

Είμαι καλά, βρε ζωή, κι ας δακρύζω,
είμαι καλά, βρε ζωή, κι ας πονώ.
Όταν ξυπνώ, κάθε πρωί, ψιθυρίζω
είμαι καλά, είμαι καλά, γεια σου ζωή.

Σε κάθε μου βήμα,
φαρμάκι το κύμα
και δίχως αγάπη εγώ.
Λουλούδι στην πέτρα,
πώς μπόρεσα μέτρα,
απ' τη σιωπή μου να βγω.

Κι εσύ πικραμένη,
παλιά αγαπημένη,
λυγμός στο πικρό μου κρασί.
Σαν την πεταλούδα
στον ήλιο τραγούδα
αυτό το τραγούδι κι εσύ.

Πληροφορίες:
Η πρωτότυπη έκδοση, In 't kleine café Aan de Haven (Στο μικρό καφενείο Στο Λιμάνι) κυκλοφόρησε το 1976 με στίχους Pierre Delanoe και ερμηνεία Vader Abraham.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: