Sep 12, 2009

Έρχονται στιγμές

Γενικά:
Μουσική:Στέλιος Ζαφειρίου
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:1975
Στίχοι:

Έρχονται στιγμές, που σε θυμάμαι
έρχονται στιγμές, που σε ζητώ.
Όνειρο τις νύχτες που κοιμάμαι,
δάκρυ μου θολό μέσ' στο πιοτό.

Σ' έδιωξα να βρω τον εαυτό μου
κι είπα το μαρτύριο πως τέλειωσε εδώ.
Γέλιο άνθισε στο πρόσωπό μου
κι άνοιξε μπροστά μου
ο καινούργιος μου ο δρόμος
κι όμως,
έρχονται στιγμές που σε θυμάμαι,
έρχονται στιγμές που σε ζητώ.

Έρχονται στιγμές, που σε λατρεύω
έρχονται στιγμές, που σ' αγαπώ
κι είσαι ο Θεός μου που πιστεύω,
πίκρα στο τραγούδι που θα πω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: