Sep 19, 2009

Δεν θα 'ναι αυτός θα είμαι εγώ

Γενικά:
Μουσική:Jo Van Wetter
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΗ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1977
Στίχοι:

Φεύγω, αλλά θα είμαι πάντοτε παρών.
Θά 'μαι ανάμεσα σ' εσένα και σ' αυτόν
κι όταν σου λέει σ' αγαπώ,
δεν θά 'ναι αυτός, θα είμαι εγώ.

Φεύγω, αλλά μαζί σου θά 'μαι όπου πας.
Μέσα στα μάτια του εμένα θα κοιτάς
και στο φιλί του το πικρό
δεν θά 'ναι αυτός, θα είμ' εγώ.

Και θα πληγώνεσαι
απ' την αγάπη μου
όσο κι αν κρύβεσαι
όταν δακρύζεις.
Θ' ακούς για μένανε
και θα συντρίβεσαι
και τα τραγούδια μου
θα ψιθυρίζεις.

Πληροφορίες:
Σύμφωνα με πολλές πηγές, η πρώτη κυκλοφορία ήταν το 1964 από τον κιθαρίστα Jo Van Wetter, με τίτλο "La Playa" και μάλλον ως instrumental (χωρίς στίχους). Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε στην Γαλλία ως "La plage", αυτή την φορά με στίχους, γραμμένους από τον Pierre Barouh, και τραγουδισμένο από την Marie Laforêt. Εν τούτοις, άλλες πηγές αναφέρουν σαν χρόνο κυκλοφορίας το 1965, οπότε το διασκεύασε ο Fausto Papetti για άλτο σαξόφωνο και ορχήστρα και το συμπεριέλαβε στο άλμπουμ "Fausto Papetti Sax Alto - 6a raccolta".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: