Sep 23, 2009

Και σε ρωτώ

Γενικά:
Μουσική:Frédéric François
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΝΑ ΓΙΑΤΙ Σ' ΑΓΑΠΗΣΑ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1978
Στίχοι:

Και σε ρωτώ: Γιατί, γιατί να σ' αγαπώ;
Ποιά είσαι και ποιό μου΄κανες καλό;
Δάκρυα, μονάχα δάκρυα
και αγωνίες μου 'δωσες να πιω...
Και σε ρωτώ: Γιατί, γιατί να σ' αγαπώ;
Ποια ώρα, ποια στιγμή να θυμηθώ;
Ήσουνα μια πίκρα ατέλειωτη
και μου ζητάς γι' αυτό να σ' αγαπώ.

Τώρα πώς να με κερδίσεις;
Δικαίωμα δεν έχεις για συγγνώμη.
Τώρα πώς να με κρατήσεις;
Με πήραν άλλα μάτια κι άλλοι δρόμοι.

Και σε ρωτώ: Γιατί, γιατί να σ' αγαπώ;
Πού ήσουν όταν έκλαιγα εγώ;
Έπαιζες και με τον πόνο μου
και θέλεις να σου πω κι ευχαριστώ;
Και σε ρωτώ: Γιατί, γιατί να σ' αγαπώ;
Σε ξέρω. Σε δοκίμασα καιρό.
Θα 'τανε μεγάλο λάθος μου
με μια φωτιά που μ' έκαψε να ζω.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι κυκλοφόρησε σε δίσκο 45 στροφών το 1974, από τον σικελό συνθέτη και ερμηνευτή Francesco Barracato, που έκανε καριέρα στο Βέλγιο, γνωστός ως Frédéric François. Οι στίχοι ήταν του Marino Atria και ο πρωτότυπος τίτλος Il est déjà trop tard (Είναι πολύ αργά).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: