Sep 17, 2009

Καμιά μα καμιά

Γενικά:
Μουσική:Νινή Ζαχά
Στίχοι:Νινή Ζαχά
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΗ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1977
Στίχοι:

Καμιά, μα καμιά, μα καμιά
δεν μπορεί να σε σβήσει.
Καμιά την δική μου καρδιά
δεν μπορεί να γεμίσει.
Κι αν φύγεις ποτέ,
να θυμάσαι, πως ότι κι αν γίνει
η άδεια αγκαλιά μου
για πάντα έτσι άδεια θα μείνει.

Η κάθε μου νέα γνωριμιά
σαν το χιόνι θα λιώνει
στον ήλιο μπροστά της αγάπης μου,
που δεν τελειώνει.
Και ώσπου να 'ρθεί η στιγμή
που η ζωή μου θα κλείσει
Καμιά, μα καμιά, μα καμιά
δεν μπορεί να σε σβήσει.

Ισως να νόμιζες,
πως αν με χώριζες
θα 'τρεχα αμέσως, μια ζωή άλλη ν΄αρχίσω
και δεν το σκέφτηκες
πως, με τις ψεύτικες,
άλλες αγάπες, το κενό δε θα γεμίσω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: