Sep 19, 2009

Μη φεύγεις μη

Γενικά:
Μουσική:Jean-Gaston Renard
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΗ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:1977
Στίχοι:

Μη φεύγεις μη, με πόνο σου φωνάζω,
σαν ναυαγός στο κύμα σ' αγκαλιάζω.
Μη φεύγεις μη, χωρίς εσένα χάνομαι,
το αισθάνομαι... Δεν μπορώ,
το τέλος μου είν' εδώ.

Μη φεύγεις μη, με δάκρυα στο λέω,
το λάθος μου θα 'ναι το τελευταίο.
Μη φεύγεις μη, κι αν έχω φταίξει,
νιώσε με και σώσε με μια στιγμή
απ' την καταστροφή.

Στον κόσμο αυτόν τι θά 'χω
να λέω πως υπάρχω;
Δεν θά 'ναι πια δικός μου,
ούτε κι ο εαυτός μου.
Σαν νά 'μαι κυπαρίσσι,
βοριάς θα με τσακίσει
αν θα σε χάσω.

Πληροφορίες:
Πρωτότυπη έκδοση το 1976, με τίτλο Avant de nous dire adieu (Πριν να πούμε αντίο) σε στίχους του Michel Mallory και ερμηνεία της Jeane Manson.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: