Sep 27, 2009

Μη μ' αφήνεις μη

Γενικά:
Μουσική:Jacques Brel
Στίχοι:Σόφη Παππά
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Μη μ' αφήνεις μη, μόνος θα χαθώ.
Όταν πας μακριά κόβομαι στα δυο.

Είμ' εγώ σκιά
κι είσ' εσύ το φως,
είμ' εγώ καρδιά
κι είσ' εσύ παλμός,
είμαι συννεφιά
κι είσαι ουρανός,
είμαι εκκλησιά
κι είσ' εσύ Θεός.

Μη μ' αφήνεις μη.

Μα, κι αν δε μ' αγαπάς κι έχεις κουραστεί,
Θεέ μου μη ξεχνάς! Ζήσαμε μαζί.
Κι αν δε με πονάς, που είμαι μια πληγή,
έστω, μη χτυπάς και αιμορραγεί.
Κι αν δε μ' αγαπάς, μη μ' απαρνηθείς!
Πάω όπου πας, ζω εφόσον ζεις.

Μη μ' αφήνεις μη.

Μη μ' αφήνεις μη, μόνος θα χαθώ.
Όταν πας μακριά κόβομαι στα δυο.

Είσ' εσύ πηγή
κι είμ' εγώ νερό,
είσ' εσύ κραυγή
κι είμαι η ηχώ,
είσαι η αυγή
κι είμαι δειλινό.
Όλα είσ' εσύ,
τίποτα εγώ.

Μη μ' αφήνεις μη.

Πληροφορίες:
Πρόκειται για το Ne me quitte pas (Μη μ' αφήνεις) του διάσημου Βέλγου συνθέτη, στιχουργού και ερμηνευτή Jacques Brel. Το τραγούδι γράφτηκε το 1959, για χάρη της Suzanne Gabriello (γνωστή ως "Zizou") με την οποία είχε σχέση και τον εγκατέλειψε.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: