Sep 25, 2009

Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα

Γενικά:
Μουαική:Jean-Pierre Lang
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΝΑ ΓΙΑΤΙ Σ' ΑΓΑΠΗΣΑ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:1978
Στίχοι:

Όλοι με ρωτάνε να τους πω,
άραγε γιατί να σ' αγαπώ.
Κι όλοι απορούν, γιατί να είσ' εσύ
σώμα μου, μυαλό μου και ψυχή.

Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα
και όσο ζω θα σ' αγαπώ.
Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα,
σ' όλο τον κόσμο θα το πω.

Γιατί 'σαι η αλήθεια μες στην ψευτιά,
στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριά
και μάνα κι αδερφή μου κι αγάπη εσύ
τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή;

Ούτε που το είχα φανταστεί,
πως υπάρχει αγάπη σαν κι αυτή,
που να δίνει Θε μου μες στον κόσμο αυτό,
νόημα, κουράγιο και σκοπό.

Πληροφορίες:
Πρόκειται για το γαλλικό Mon cœur pour te garder (Να σε φυλάξω στην καρδιά μου) που κυκλοφόρησε αρχικά σε δίσκο 45 στροφών το 1977. Η σύνθεση και οι στίχοι είναι των Jean-Pierre Lang, Boris Bergman, François Bernheim και η ερμηνεία της Noëlle Cordier.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: