Sep 27, 2009

Τέλος τα λάθη

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Ιγνατιάδης
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Ποια μοίρα σ' έφερε κοντά μου
κι άλλαξαν όλα ξαφνικά
κι η κουρασμένη η καρδιά μου
άρχισε πάλι να γελά;

Εγώ, που έλεγα, ποτέ μου
δεν θ' αγαπήσω άλλη φορά,
τι έχω πάθει τώρα, πέ μου,
και αυτό που νιώθω δεν περνά;

Τώρα, τέλος τα λάθη
κι ό,τι έχω πάθει
δεν το μετράω.
Τώρα, τέλος τα λάθη
έχω πια μάθει
πώς ν' αγαπάω.

Ποια μοίρα σ' έφερε κοντά μου
κι άνοιξ' η πόρτα της καρδιάς
κι η δακρυσμένη η ματιά μου
πήρε το χρώμα της χαράς;

Κι όλα τριγύρω μου γελάνε
κι τους γελώ κι εγώ μαζί.
Αχ, βρε ζωή, σαν αγαπάμε,
γίνεσαι όμορφη πολύ!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: