Sep 12, 2009

Ποτέ δεν σε ξεχνώ

Γενικά:
Μουσική:Ahmad Zahir
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος, Χορωδία
Άλμπουμ:ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1975
Στίχοι:

Ποτέ δε σε ξεχνώ.
Ποτέ μου κι ας χωρίσαμε.
Στην σκέψη μου γυρίζουνε
οι ώρες μας που ζήσαμε.

Ποτέ δεν σε ξεχνώ.
Ποτέ μου δεν σ' αρνήθηκα.
Στον πόνο και στο γέλιο μου
εσένανε θυμήθηκα.

Με πάει το βήμα μου στο πουθενά,
αλλά σε συλλογίζομαι, στο ορκίζομαι
και ζητώ να σε δω
και πικρά τραγουδώ, τραγουδώ.

Ποτέ δε σε ξεχνώ.
Ποτέ μου κι ας χωρίσαμε.
Στην σκέψη μου γυρίζουνε
οι ώρες μας που ζήσαμε.

Ποτέ δεν σε ξεχνώ.
Κι ας έφυγες κι ας σ' έχασα
πολλές αγάπες γνώρισα,
μα όμως δεν σε ξέχασα.

Πληροφορίες:
Ο δίσκος αναφέρει ως συνθέτη τον Claude Morgan, μέλος του γαλλικού συγκροτήματος Bimbo Jet. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για δημιουργία του αφγανού συνθέτη, στιχουργού και ερμηνευτή Ahmad Zahir, με τίτλο "Tanha shodam tanha" (Έμεινα μόνος) και έτος κυκλοφορίας το 1971. Η διασκευή του Morgan κυκλοφόρησε το 1974 με τίτλο "El Bimbo".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: