Jan 16, 2010

Είναι αβάσταχτο να φεύγεις

Γενικά:
Μουσική:Νότης Μαυρουδής
Στίχοι:Άκος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία:Ελένη Βιτάλη
Άλμπουμ:ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1990
Στίχοι:

Τα χέρια σου αγόρι μου,
τα ζωντανά σου χέρια,
ρίχτα στεφάνια δροσερά
τριγύρω στο λαιμό μου
κι από τη νύχτα ως την αυγή
σ' ερωτικά λημέρια
να μου γελάει η νιότη σου
να λάμπει τ' όνειρο μου.

Είναι αβάσταχτο να φεύγεις
σαν δροσούλα κάθε αυγή.
Φίλα με κι εγώ είμαι φύλλο
ολομόναχο στη γη.

Τα μάτια σου αγόρι μου
γιατί τα χαμηλώνεις;
Γιατί πικροχαμογελάς
λιγνό μου κυπαρίσσι;
Τον κόσμο τι τον πολεμάς
και τον καιρό μαλώνεις;
Και είσαι σαν το ναυαγό
κι εγώ το ερημονήσι.

Άλλες ερμηνείες:
Ηλιάννα Σκουλή (1992 - ΜΙΚΡΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ)
Αναστασία Μουτσάτσου (2008 - ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: