Jan 5, 2010

Επιλύχνιος ευχαριστία

Γενικά:
Μουσική:Σταμάτης Κραουνάκης
Στίχοι:Λίνα Νικολακοπούλου
Ερμηνεία:Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Άλμπουμ:ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΙ ΟΠΛΟΦΟΡΩ
Εγγραφή:14
Κυκλοφορία:1985
Στίχοι:

Η μάνα μου τρελαίνεται τα βράδια
κι ανάβει στον διάδρομο κεριά.
Διαβάζει λόγια σ' ένα συναξάρι
και μου κρεμάει στο στήθος μου φλουριά.

Η αγάπη μου τρελαίνεται τα βράδια
και στα υπόγεια ψάχνει να με βρει
μασάει μαστίχα κάτω απ' το φεγγάρι
και μέσα από μια γυάλα με θωρεί.

Οι φίλοι μου τρελαίνονται τα βράδια,
πουλάνε κι αγοράζουνε παιδιά,
κοιμούνται σαν ποντίκια στο κελάρι
και το πρωί μοιράζουν τη σοδειά.

Τα χέρια μου τρελαίνονται τα βράδια
σκαρώνουν τραγουδάκια στο χαρτί.
Εμπόροι τα σκοτώνουν στο παζάρι
και το πρωί με πνίγουν στην ακτή.

Πληροφορίες:
Το ίδιο τραγούδι, με διαφορετική ενορχήστρωση, μικρές αλλαγές στον στίχο και με τίτλο Τραγούδι του Δημήτρη χρησιμοποίησε ο Κραουνάκης και στη μουσική που έγραψε για την τηλεοπτική μεταφορά του μυθιστορήματος του Κώστα Ταχτσή ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ (1995). Το τραγούδι ερμήνευσε ο Δημήτρης Μπάσης.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: