Jan 31, 2010

Γυάλινα παλάτια

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Αναστασία Μουτσάτσου
Ερμηνεία:Αναστασία Μουτσάτσου
Άλμπουμ:ΓΥΑΛΙΝΑ ΠΑΛΑΤΙΑ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1998
Στίχοι:

Εγώ όλα τα ήθελα,
δικά μου και των άλλων
και για δικά μου έλεγα
τα λόγια των μεγάλων.

Εγώ, που ορκιζόμουνα
πάντοτε στην τιμή μου,
ψέματα ήταν οι όρκοι μου
ψεύτικοι και οι δεσμοί μου.

Έχτισα πύργους χάρτινους
και γυάλινα παλάτια
κι ήρθες με τις αλήθειες σου
και τα 'κανες κομμάτια.

Εγώ φυλούσα όνειρα
των άλλων στα όνειρά μου
και στη σειρά των αλλονών
κρατούσα τη σειρά μου.

Σε χίλια νήματα ζωές
μπερδεύτηκα να ζήσω
και της ζωής μου την κλωστή
δεν την βρήκα να κεντήσω.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: