Jan 24, 2010

Μικρή μου μωβ βεντάλια

Γενικά:
Μουσική:Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι:Ανδρέας Μικρούτσικος
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΖΑΛΗ
Εγγραφή:10
Κυκλοφορία:1986
Στίχοι:

Μικρή μου μωβ βεντάλια,
στου ονείρου τα κοράλλια
σ' είδα να τριγυρνάς.
Ήσουνα μαγεμένος,
αγουροξυπνημένος
και γέλαγες μ' εμάς.

Μικρό μου ουράνιο τόξο,
όταν σε καταδιώξω
μη μου αντισταθείς.
Στη λάβα των ματιών μου,
στο ηφαίστειο των φιλιών μου,
έλα να ζεσταθείς.

Γαλάζια μου βροχούλα,
ευεργεσία πούλα
σ' εμένα το φτωχό,
που, αν χάσω το κορμί σου,
κλειδί του παραδείσου
θα αποτρελαθώ.

Γλυκιά μου μελωδία,
του απείρου αρμονία,
μη με παραμελείς.
Αντήχησε στο σύμπαν,
γίνε γι' αυτούς που σ' είδαν
θάνατος εραστής.

Άλλες ερμηνείες:
Ελένη Δήμου (2004 - Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΕ ΑΡΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ)
Ρίτα Αντωνοπούλου (2007 - ΓΙΑ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: