Jan 8, 2010

Μπουλούκια

Γενικά:
Μουσική:Σταμάτης Κραουνάκης
Στίχοι:Λίνα Νικολακοπούλου
Ερμηνεία:Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Άλμπουμ:ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΙ ΟΠΛΟΦΟΡΩ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:1985
Στίχοι:

Πες μου μωρό μου τι θέλεις να σου παίξω;
Τη λαίδη Μάκβεθ ή την Ηλέκτρα;
Μες στο παιχνίδι μου κοιτάζω να σε μπλέξω
μα το σκηνικό μου είναι φτωχό
κι εγώ σπαράζω και πονώ.

Τζουμ, ταρατατζούμ, αμάν αμάν και τρις αλί,
πάντα σ' αγαπούσα, μα δεν ήξερα γιατί.
Τζουμ, ταρατατζούμ, αμάν αμάν και τρις αλί
έζησα σε άλλην εποχή.

Έλα βρε Τάσο μου κι η Γκόλφω σου σε ψάχνει
έχει χαθεί σ' άλλον αιώνα.
Κάνει φινάλε κι η φωνούλα της σε φτιάχνει,
όμως δεν μπορεί να θυμηθεί
και ξαναρχίζει απ' την αρχή.

Μια Κυριακή που η μάνα Ελλάς έπαιζε πρέφα
έξω απ' τη Θήβα έχασα τα λογικά μου.
Μες στα μπροκάρ γυρνούσα, σαν τη Γενοβέφα,
κι έπιασα τον ίδιο τον σκοπό
σαν τον παλιό καλό καιρό.

Πληροφορίες:
Μπροκάρ: (γαλ. brocart), βαρύ ύφασμα, πλούσια διακοσμημένο, συχνά με μετάξι και με χρυσά ή ασημένια κεντήματα.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: