Jul 28, 2010

Γαϊδαράκος

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Μανώλης Κουφιανάκης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
Εγγραφή : 38
Κυκλοφορία : 1979
Στίχοι:

Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος με παράπονο πολύ
γιατί "άνθρωπο" τον είπαν. Τι μεγάλη προσβολή!
Στα βαθειά τα γηρατειά του άνθρωπο να τονε πούνε!
Πώς τη λεν τέτοια κουβέντα δίχως να τον λυπηθούνε;

Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος με παράπονο πολύ
λέει, στ' αναφιλητά του, με σπαρακτική φωνή:

- Άνθρωπος εγώ δεν είμαι,
και μπορώ να τ' αποδείξω:
Αντικλείδια, εγώ δεν φτιάχνω,
δε μπορώ να διαρρήξω.
Τα παιδιά μου δεν τα δέρνω,
δε μισώ, δεν κοροϊδέύω.
Δεν μετέχω σε απάτες,
δεν σκοτώνω, δεν ληστεύω.

Εγώ δεν κάνω ατιμίες,
ούτε σαμποτάζ και φόνους,
στυγερές δολοφιονίες.
Δεν προδίδω εγώ τους νόμους.
Όλα τ' άλλα αν τα σκεφτείτε
γιατί λάθος έχει γίνει,
είμαι γνήσιο γαϊδούρι.
Άνθρωπος δεν έχω γίνει!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: