Jul 29, 2010

Το όνειρο

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Μαρία Αλιφεροπούλου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
Εγγραφή : 36
Κυκλοφορία : 1979
Στίχοι:

Το όνειρο, που είδα χτες το βράδυ
θα 'πρεπε, ίσως, να το δούνε όλοι.
Εβγήκα, λέει, για εφημερίδα
μα δεν συνάντησα άνθρωπο στην πολη.

Μονάχα μια κοπέλα δίχως μίσος
και μ' ένα περιστέρι στο κεφάλι
καθόταν γελαστή μπροστά στον ήλιο
σφίγγοντας δυο βιβλία στη μασχάλη.

Αυτός ο κόσμπος που 'ξερες, μου λέει,
ήταν στο μυαλό σου φαντασία.
Εμείς οι δυο, μου είπε, άμα θέλεις
θα φτιάξουμε μιαν άλλη κοινωνία.

Εμείς οι δυο θα χτίσουμ' έναν κόσμο
απάνω σ' ένα απέραντο σχολείο
με φίλησε μετά στα δυο μου χείλη
και μου 'δωσε το ένα το βιβλίο.

Το όνειρο που είδα χτες το βράδυ
με γέμισε με αισιοδοξία
μα ξύπνησα κι αντίκρυσα τον κόσμο
και μ' έπιασε ξανά μελαγχολία.

Το όνειρο, που είδα χτες το βράδυ
θα 'πρεπε, ίσως, να το δούνε όλοι.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: