Sep 8, 2010

Η παλιά Εδέμ

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 39
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Η παλιά Εδέμ, που λένε οι γραφές
είναι λίγες ώρες με το αεροπλάνο.
Να! Έτσι και το αποφασίσω φτάνω.
Μα τι να κάνω, μα τι να κάνω;

Θα είμαι πάλι στον Παράδεισο
αλλά θ' αφρίζει το θεριό
και θα λυσσάνε στην καρδιά μου.
Τα πολυβόλα θα σκοτώνουν τα πουλιά,
Ττ ραδιόφωνα θα στέλνουν μακριά
τα κύματά μου.

Και θα φανεί ένας άγγελος χλωμός
και θα μου πει δεν ήρθε ακόμα ο καιρός σου
κι ο λυτρωμός σου.
Και θ’ ακουστεί πίσω απ' την πόρτα ο Θεός
και θα ρωτάει: - Κάιν πού 'ναι ο αδερφός σου;
Ο αδερφός σου.

Η παλιά Εδέμ, που λένε οι γραφές
Είναι στην Ασία, στον Εφράτη επάνω.
Έτσι και τ’ αποφασίσω φτάνω.
Αλλά τι να κάνω, μα τι να κάνω;

Πάλι θα είμαι στον Παράδεισο.
Τ’ αεροπλάνο μου από ψηλά
θα καίει τον κόσμο κάτω,
απ' τους καπνούς θα σκοτεινιάσουν οι ουρανοί
και οι τηλέγραφοι θα στέλνουν συνεχώς
σήμα θανάτου.

Και θα φανεί ένας άγγελος με μια πληγή
και θα μου πει: - Γιατί με χτύπησες, γιατί;
Δεν είμαι εχθρός σου.
Και θ' ακουστεί πίσω απ' την πόρτα ο Θεός
και θα ρωτάει: - Ιούδα πού 'ναι ο Κύριός σου;
Ο Κύριός σου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: