Sep 22, 2010

Πάρε ένα κοχύλι απ' το Αιγαίο

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ξενοφών Φιλέρης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής - Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΤΟ ΤΑΜ-ΤΑΜ
Εγγραφή : 21
Κυκλοφορία : 1980
Στίχοι:

Άννα δώσ' μου για να σε θυμάμαι
το μικρό χτενάκι που κρατάς.
Μπήκε ο Σεπτέμβρης και φοβάμαι
τ' όνειρο πως τέλειωσε για μας.

Πάρε ένα κοχύλι απ' το Αιγαίο
να 'χεις στο ταξίδι συντροφιά
kι από το φιλί το τελευταίο
κράτησε στα χείλη τη δροσιά.

Η καρδιά μου φύλλο φύλλο
ματωμένη τριανταφυλλιά.
Στο Αιγαίο και στον ήλιο
Θεέ μου πόση νιώθω μοναξιά.

Άσε την αλμύρα από τ' αλάτι
κάτω από τα μάτια της σιωπής.
Πάρε της φυγής το μονοπάτι
τέτοια ώρα τίποτα μην πεις.

Μόνο "θα ξανάρθω" να μου τάξεις,
όταν το μαντήλι θα χαθεί.
Βγες στην κουπαστή να το φωνάξεις
σ' όλο το Αιγαίο ν' ακουστεί.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Κώστας Χατζής (1984 - Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΦΕΑ)
Κώστας Χατζής (1991 - Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ)
Δάκης (1995 - ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ)
Κώστας Χατζής (1996 - ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ)
Δάκης (2003 - ΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ)

Πληροφορίες:
Υπάρχει ακόμα μια ερμηνεία του Χατζή, που δεν την αναφέρω γιατί δεν έχω στοιχεία σε ποιο δίσκο του συμπεριλαμβάνεται. Πιθανόν να κυκλοφόρησε το 1980 σε δίσκο 45 στροφών και στη συνέχεια κυκλοφόρησε σε διάφορες συλλογές της εταιρείας (PHILIPS - POLYGRAM), όπως π.χ. "ΤΟ 13ΑΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Νο 9" - 1981, ή "ΤΑ ΔΙΑΛΕΓΜΕΝΑ" - 1987.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: