Sep 14, 2010

Κέρνα κέρνα

Γενικά:
Μουσική : Στέλιος Ζαφειρίου
Στίχοι : Πυθαγόρας
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Βάρα Τάσο το σαντούρι,
το κλαρίνο σου Κωστή.
Η παλιά μου ιστορία
θέλω να ξανακουστεί.

Ήρθαν πέντε με μαχαίρια,
ήρθαν δέκα με βρισιές
και για μια ξανθιά γυναίκα
μάτωνα ως τις αυγές.

Κέρνα, – κέρνα,
κέρνα τα παιδιά
για να τ' ακούσουν όλοι.
Όταν έχω αγάπη στην καρδιά,
δεν τρέμω ούτε πιστόλι.

Βάρα, βρε καρδιά μου, βάρα
με τα όργανα κι εσύ,
που για μια γυναίκα ήρθα
με τον θάνατο καρσί.

Ήρθαν δέκα κι ήμουν ένας,
τόσα χέρια κι είχα δυο,
και για μια ξανθιά γυναίκα
έκλαψε ένα χωριό.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: