Sep 30, 2010

Όποιος δει το παλληκάρι

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Λοΐζος
Στίχοι : Μάνος Λοΐζος
Ερμηνεία : Λίτσα Διαμάντη
Άλμπουμ : Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1968
Στίχοι:

Κύλησε το δάκρυ μου
πάνω στο σεντόνι
άργησες, αγάπη μου,
κι έχω μείνει μόνη.

Κάπου θα ξεχάστηκες
μέσα στο σκοτάδι.
Πάγωσε το δάκρυ μου,
μάτωσε το βράδυ.

Όποιος δει το παλληκάρι
να του πει να μην αργεί.

Μέσ' απ' τα χαράματα
κάποιος με φωνάζει,
μα η φωνή του χάνεται
σβήνει μες στ' αγιάζι.

Και το παραθύρι μου
τώρα πια θα κλείσει.
Τ' όνειρο μαράθηκε
πριν να μου μιλήσει.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Λίτσα Διαμάντη (1970 - ΣΥΝΝΕΦΙΕΣ)

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει ο Γιώργος Νταλάρας.
Το τραγούδι ακούστηκε πρώτη φορά το 1967 στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου ΠΥΡΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ (Γιώργος Φούντας, Τζένη Ρουσσέα, Φαίδων Γεωργίτσης κ.ά.), όπου επίσης το τραγουδά η Λίτσα Διαμάντη, με τον Μάριο Κώστογλου στα φωνητικά.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: