Sep 4, 2010

Τι σήμερα τι αύριο τι χθες

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1970
Στίχοι:

Μου λέει ο ήλιος καλημέρα
Τρίτη να είναι ή Δευτέρα
κι αν είναι Τρίτη τι πειράζει;
Το σήμερα με τ' αύριο μοιάζει.

Θα κάνω όνειρα ξανά,
όπως εχθές όπως και πέρσι.
Τι κι αν δεν βγούν αληθινά;
Να ονειροπολώ μ' αρέσει.

Τι σήμερα, τι αύριο, τι χθες;
Γέλα αν θες, κλάψε αν θες.
Αδέλφια είν' ο πόνος κι η χαρά.
Τι σήμερα, τι αύριο, τι χθες;
Πέθαν' αν θες, ζήσε αν θες,
δεν έχει και μεγάλη διαφορά!

Όποια απόφαση κι αν πάρω
θα την πετάξω σαν τσιγάρο.
Θα 'ρθει η μέρα, θα ξανάρθει
κι εγώ θα κάνω τα ίδια λάθη.

Περνά η ζωή, περνά ο καιρός
κι όλο με σκάβουν οι ρυτίδες
μα, δόξα να 'χει ο Θεός,
μπόλικες έχω τις ελπίδες.

Τι σήμερα, τι αύριο, τι χθες;
Γέλα αν θες, κλάψε αν θες.
Αδέλφια είν' ο πόνος κι η χαρά.
Τι σήμερα, τι αύριο, τι χθες;
Πέθαν' αν θες, ζήσε αν θες,
δεν έχει και μεγάλη διαφορά!

Άνοιξη μπαίνει, ωχ Θεέ μου,
χτυπάει αλλιώτικα η καρδιά μου.
Ίσως αυτό το καλοκαίρι
κάτι ωραίο να μου φέρει.

Κι αν δεν μου φέρει, τι μ' αυτό;
Καινούργια όνειρα θα κάνω.
Ελπίδες έχω ενα σωρό
μου φτάνουν μέχρι να πεθάνω.

Τι σήμερα, τι αύριο, τι χθες;
Γέλα αν θες, κλάψε αν θες.
Αδέλφια είν' ο πόνος κι η χαρά.
Τι σήμερα, τι αύριο, τι χθες;
Πέθαν' αν θες, ζήσε αν θες,
δεν έχει και μεγάλη διαφορά!

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Κώστας Χατζής (1972 - ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: