Sep 3, 2010

Τώρα που μεγάλωσα

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1970
Στίχοι:

Σαν Πάσχα το περίμενα
το πρώτο μου το ξύρισμα,
το πρώτο μου το σφύριγμα
στα ξένα παραθύρια.
Να μεγαλώσω πια κι εγώ
και με κοστούμι ανδρικό,
στα καπηλειά μέσα να μπω
να πιω τα πρώτα μου ποτήρια.

Τώρα που μεγάλωσα
πόσο το μετάνιωσα!
Αν μπορούσα τ' άστρα να διορθώσω,
θα 'μενα εφτά χρονών,
να γελώ με το Σαρλώ
και ποτέ, ποτέ, ποτέ μη μεγαλώσω.

Καρδιά μου πως βιαζόσουνα!
Τα πάντα ονειρευόσουνα,
μπουνάτσες φανταζόσουνα
και τρικυμίες είδες.
Κανείς ποτέ δεν μου 'χε πει
τι κρύβει ο δρόμος στη στροφή,
πόσοι πολλοί είν' οι καημοί
και πόσες λίγες οι ελπίδες.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Κώστας Χατζής (1990 - ΣΕ 4/4)
Κώστας Χατζής (1996 - ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ)

Πληροφορίες:
Και στις δύο επανεκτελέσεις, στον πρώτο στίχο λέει "Θεέ μου πώς περίμενα". Επιπλέον, στην επανεκτέλεση του 1990 λέει πρώτα το δεύτερο τετράστιχο της τρίτης στροφής και μετά το πρώτο. Αντίθετα, στην επανεκτέλεση του 1996 δεν λέει καθόλου την τρίτη στροφή.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: