Jan 13, 2011

Καράβι καραβάκι μου

Γενικά:
Μουσική : Ανδρέας Χατζηαποστόλου
Στίχοι : Γιάννης Πολίτης
Ερμηνεία : Λίτσα Σακελλαρίου
Άλμπουμ : ΚΑΥΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Καλώς ήρθες καράβι, περήφανο,
στου νησιού το μικρό μας λιμάνι.
Η αγάπη απ' τα ξένα που έφερες
την καρδιά μας ξανά θα ζεστάνει.

Καράβι, καραβάκι μου
πάρε μαζί κι εμένα
για να 'βρω την αγάπη μου,
που `ναι μακριά στα ξένα.
Καράβι, καραβάκι μου,
στερνή παρηγοριά μου,
μπορεί εδώ να βρίσκομαι
μ' αλλού είναι η καρδιά μου.

Καλώς ήρθες καράβι, περήφανο,
ρίξε άγκυρα και ξεκουράσου.
Κι όταν φύγεις ξανά γι' άλλες θάλασσες
ο Θεός να 'ναι πάντα κοντά σου.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Ράνια Αδαμοπούλου (1997 - ΠΑΛΙΑ ΚΙΤΑΠΙΑ)

Πληροφορίες:
Στο δίσκο ΠΑΛΙΑ ΚΙΤΑΠΙΑ το τραγούδι αναφέρεται με τίτλο "Καράβι περήφανο".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: