Jan 24, 2011

Πνίγομαι

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Δήμητρα Μπιθικώτση
Ερμηνεία : Αντώνης Βαρδής
Άλμπουμ : ΛΕΥΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1990
Στίχοι:

Θέλω ν’ αλλάξω τη ζωή μου και τα σύνορά μου,
να ξαναχτίσω απ' την αρχή όλα τα όνειρά μου.
Μέσα στο χώρο και στο χρόνο ζω και αμφιβάλλω.
Βαρύς ο φόρος που πληρώνω και δεν αντέχω άλλο.

Πνίγομαι μέσα στην πόλη που σκοτώνει.
Πνίγομαι, γκρίζος αέρας με κυκλώνει.
Πνίγομαι μέσα στην πόλη που σκοτώνει.
Πνίγομαι, κι ο έρωτάς σου με τελειώνει.

Θέλω ν' αλλάξω τις ιδέες που έχουνε παλιώσει,
ν' αφήσω πίσω μου το χτες κι όσα μ' έχουν φορτώσει.
Ήθελα πάντα να υπάρχεις μέσα στην ψυχή μου.
Είσαι εδώ κι όμως φευγάτη είσαι η καταστροφή μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: