Jan 26, 2011

Στρίβε σπάγγο

Γενικά:
Μουσική : Δημήτρης Σέμσης
Στίχοι : Δημήτρης Σέμσης
Ερμηνεία : Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ : 24 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1977
Στίχοι:

Μ' έχεις μαγέψει με τα κόλπα σου αυτά
μ' έχεις τρελάνει, θα με βάλεις σε μπελά,
μα με όλ' αυτά εγώ
δεν θέλω να σε ξαναδώ,
στρίβε σπάγγο, φύγε από 'δω.

Συ νόμιζες, πως με ψευτιές
θα μου 'κανες εσύ ό,τι θες
μα με όλ' αυτά εγώ
δεν θέλω να σε ξαναδώ,
στρίβε σπάγγο, φύγε από 'δω.

Έχεις ανάψει στην καρδούλα μου φωτιά
μα την αγάπη σου την δίνεις δανεικιά
μα με όλ' αυτά εγώ
δεν θέλω να σε ξαναδώ,
στρίβε σπάγγο, φύγε από 'δω.

Πληροφορίες:
Διασκευή του ρεμπέτικου "Τράβα σπάγγο", που τραγούδησε το 1936 η Ρίτα Αμπατζή.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: