Feb 14, 2011

Δολοφόνε της καρδιάς μου

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Περιστέρης
Στίχοι : Σπύρος Περιστέρης
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1954
Στίχοι:

Με κάθε τρόπο προσπαθείς
κακό για να μου κάνεις.
Να δούμε ρε αχάριστη,
πότε θα με ξεκάνεις.

Δολοφόνε της καρδιάς μου
θα σε κάτσω στο σκαμνί
και βαριά θα- θα το πληρώσεις
αχ! αχάριστο κορμί.

Σε λάτρευα, σε πόναγα,
σε είχα στην ψυχή μου
όμως εσύ κατάστρεψες
για πάντα τη ζωή μου.

Δολοφόνε της καρδιάς μου
θα σε κάτσω στο σκαμνί
και βαριά θα- θα το πληρώσεις
αχ! αχάριστο κορμί.

Ποτέ γυναίκα στη ζωή
δεν θα ξαναγαπήσω
όμως και σένα αχάριστη
σκληρά θα τιμωρήσω.

Δολοφόνε της καρδιάς μου
θα σε κάτσω στο σκαμνί
και βαριά θα- θα το πληρώσεις
αχ! αχάριστο κορμί.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν πιθανολογώ ότι είναι η Μαρίκα Νίνου και ο Σταύρος Πλέσσας.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

2 comments:

  1. Γαβαλάς Πάνος, Λαμπίρη Ελένη, Φλωρούση Νίκη, Πλέσσας Σταύρος
    Κυκλοφόρησε 19/05/1954
    ♦78" Parlophone Ελλάδος B-74317-ΙΙ GO-4953

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μουσική Περιστέρης Σπύρος - Ιακωβίδης Ζακ
      Στίχοι Μάτσας Μίνωας

      Delete