Feb 7, 2011

Μ' έμαθες ν' αγαπώ

Γενικά:
Μουσική : Τόλης Βοσκόπουλος
Στίχοι : Τόλης Βοσκόπουλος
Ερμηνεία : Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1967
Στίχοι:

Μες στη καρδιά μου πικρές και βάσανα,
ούτε μια ώρα εγώ δε ανάσανα.
Μες στη ζωή μου ποτέ δε γέλασα,
ποτέ δεν είδα καμιά χαρά.

Μα στη μαύρη καρδιά μου,
στη σκληρή μοναξιά μου
ήρθες για να μου δώσεις
μια σταγόνα χαρά.
Μ' έκανες και γελάω
τώρα πια δε πονάω,
τώρα πια τραγουδάω
κι όλο χαμογελώ.
Μ' έμαθες να μη κλαίω,
μ' έμαθες ν' αγαπώ.

Μέσα στον κόσμο γυρνούσα μόνος μου,
με συντροφιά μου τον καημό και τον πόνο μου.
Μαύρες οι νύχτες, χωρίς ξημέρωμα,
όλες οι μέρες δίχως σκοπό.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι ακούστηκε επίσης την ίδια χρονιά στην ταινία Τ' ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ του Κώστα Δούκα, με πρωταγωνιστές τον Βοσκόπουλο και την Δούκισσα.
Γύρω στα '70 το τραγούδι ερμήνευσε και η Μάγια Μελάγια. Υπάρχει στη συλλογή με τραγούδια της ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΜΟΥ (2007).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: