Feb 16, 2011

Εγώ είμαι 'κείνο το παιδί

Γενικά:
Μουσική : Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι : Απόστολος Καλδάρας
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1955
Στίχοι:

Απόψε πάω να τα πιω
με πρόγραμμα και με σκοπό.
Να τιμωρήσω αυθωρεί
αυτόν που σε στενοχωρεί.

Εσύ, όσο εγώ θα ζω,
θα περπατάς κοντά μου
και όσοι θέ'ν ας έρθουνε
να μετρηθούν μπροστά μου.

Εγώ είμαι 'κείνο το παιδί,
που δε σηκώνω προσβολή
κι όποιος μπροστά σου θα βρεθεί
με μαύρα πες του να ντυθεί.

Εσύ, όσο εγώ θα ζω,
θα περπατάς κοντά μου
και όσοι θέ'ν ας έρθουνε
να μετρηθούν μπροστά μου.

Μα κι από σένα απαιτώ,
όταν σου πούνε "το και το"
να 'ρθείς αμέσως να με βρεις
και τα πιο κάτω θα τα δεις.

Εσύ, όσο εγώ θα ζω,
θα περπατάς κοντά μου
και όσοι θέ'ν ας έρθουνε
να μετρηθούν μπροστά μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: