Feb 20, 2011

Έλα στον οντά μου

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Περιστέρης
Στίχοι : Σπύρος Περιστέρης
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1956
Στίχοι:

Τριαντάφυλλο τ' Απρίλη
είν' τα κόκκινά σου χείλη,
στάζουν άρωμα και μέλι
για λελέλι λέλι λέλι.

Αμάν, όμορφη κυρά μου,
έλα στον οντά μου.
Έλ' αυτό το βράδυ
στο βαθύ σκοτάδι
στην ολόθερμή μου αγκαλιά.

Θα σε κλέψω, όρκο κάνω,
αν σε χάσω θα πεθάνω.
Είσαι συ το ριζικό μου
το κορίτσι το δικό μου.

Αμάν, όμορφη κυρά μου,
έλα στον οντά μου.
Έλ' αυτό το βράδυ
στο βαθύ σκοτάδι
στην ολόθερμή μου αγκαλιά.

Τέτοια μάτια όλο γλύκα
σε καμιά άλλη δεν τα βρήκα,
τα κοιτώ και δεν χορταίνω
κούκλα μου για σε πεθαίνω.

Αμάν, όμορφη κυρά μου,
έλα στον οντά μου.
Έλ' αυτό το βράδυ
στο βαθύ σκοτάδι
στην ολόθερμή μου αγκαλιά.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Μαίρη Αστέρη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: