Feb 14, 2011

Εσύ πασά μου φάε και πιε

Γενικά:
Μουσική : Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι : Απόστολος Καλδάρας
Ερμηνεία : Πρόδρομος Τσουσάκης
Κυκλοφορία : 1954
Στίχοι:

Όσα κι αν σου πουν για μένα
έχω κάνει πιο πολλά.
Μ' απ' την ώρα που σε είδα και σ' αγάπησα
τις παλιές μου αμαρτίες τις παράτησα.

Εσύ πασά μου φάε και πιε
και γλέντα σαν κυρία
και καθαρίζω 'γώ για σε
μ' όλη την κοινωνία.

Δρόμο τώρα πια δικό μας
θα τραβήξουμε μαζί.
Δεν θα έχεις στο πλευρό σου άντρα με παπγιόν
θα 'χεις μάγκα με ιστορία και με παρελθόν.

Εσύ πασά μου φάε και πιε
και γλέντα σαν κυρία
και καθαρίζω 'γώ για σε
μ' όλη την κοινωνία.

Ό,τι κι αν σου πουν για μένα
μη φοβάσαι τίποτα.
Έχω μπλέξει στη ζωή μ' όλα τα στρώματα
μα ποτέ δεν έχω δώσει δικαιώματα.

Εσύ πασά μου φάε και πιε
και γλέντα σαν κυρία
και καθαρίζω 'γώ για σε
μ' όλη την κοινωνία.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Πάνος Γαβαλάς (1954)

Πληροφορίες:
Στα φωνητικά συνοδεύει τον Τσαουσάκη η Μαρία Γρίλλη.
Ο Πάνος Γαβαλάς (με την Νίκη Φλωρούση στα φωνητικά) ηχογράφησε το τραγούδι στην ODEON, αλλά ο δίσκος κυκλοφόρησε από την LIBERTY Αμερικής (LIBERTY 192-B).
Το τραγούδι ηχογραφήθηκε επίσης στην Αμερική από την εταιρεία ΚΑΛΟΣ ΔΙΣΚΟΣ, με τον Θόδωρο Καβουράκη και την Αγγελική Παλλαγούδη στα φωνητικά.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: