Feb 20, 2011

Κακούργα μάνα έγινα

Γενικά:
Μουσική : Σπύρος Περιστέρης
Στίχοι : Σπύρος Περιστέρης
Ερμηνεία : Βούλα Γκίκα
Κυκλοφορία : 1956
Στίχοι:

Για σένανε παράτησα
τα πάντα στη ζωή μου,
τον άντρα μου, το σπίτι μου
και τ' άμοιρο παιδί μου.

Κακούργε, τύραννε, σκληρέ
σ' αρέσει να με τυραννάς.
Εγώ πονώ κι εσύ γελάς,
γιατί, γιατί δεν με πονάς.

Κακούργα μάνα έγινα
για τη δική σου αγάπη,
και όμως συ μου φέρνεσαι
με απονιά σατράπη.

Κακούργε, τύραννε, σκληρέ
σ' αρέσει να με τυραννάς,
εγώ πονώ κι εσύ γελάς,
γιατί, γιατί δεν με πονάς.

Τ' αμάρτημα που έκανα,
μου πνίγει την ψυχή μου
μ' αρνήθηκε, με μίσησε
κι αυτό πια το παιδί μου.

Κακούργε, τύραννε, σκληρέ
σ' αρέσει να με τυραννάς.
Εγώ πονώ κι εσύ γελάς,
γιατί, γιατί δεν με πονάς.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύουν η Μαίρη Αστέρη και ο Πάνος Γαβαλάς.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

1 comment:

  1. Το τραγουδι αυτο ΥΠΑΡΧΕΙ στα "Περιξ" με τις διασκευες του Μανου Χατζιδακι, με τον τιτλο "Εγώ Πονώ, Εσύ Γελάς" οπου αναφερεται συνθετης και στιχουργος ο Κώστας Καπλάνης.
    Αλλού βρισκω συνθετη τον Ζακ Ιακωβίδη και στιχουργους τον Σπύρο Περιστέρη & την Πιπίτσα Οικονόμου (ψευδωνυμο του Μίνωα Μάτσα).
    Μηπως εδω λυνονται οι αποριες;
    https://www.lifo.gr/team/music/56300

    ReplyDelete