Feb 17, 2011

Πιοτό και δάκρυα ανακατεμένα

Γενικά:
Μουσική : Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι : Απόστολος Καλδάρας
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1955
Στίχοι:

Μαύρος καπνός σαν σύννεφο
απ' την καρδιά μου βγαίνει,
ακόμα απόψε πια μαζί, ωχ, ωχ, ωχ
κι αύριο χωρισμένοι.

Απόψε πιες κι εσύ μαζί με μένα,
πιοτά και δάκρυα ανακατεμένα.

Δώσ' μου απόψε αχόρταγα
τόσα φιλιά και χάδια
όσα θα μου 'δινες γλυκά, ωχ, ωχ, ωχ
μέσα σε χίλια βράδια.

Απόψε πιες κι εσύ μαζί με μένα,
πιοτά και δάκρυα ανακατεμένα.

Πώς θα μπορούμε αγάπη μου
να ζούμε αυτό το δράμα
εσύ σε ξένη αγκαλιά, ωχ, ωχ, ωχ
κι εγώ μέσα στο κλάμα.

Απόψε πιες κι εσύ μαζί με μένα,
πιοτά και δάκρυα ανακατεμένα.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Κ. Τσιτσακλή.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: