Feb 22, 2011

Στάσου στο δεκατέσσερα

Γενικά:
Μουσική : Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι : Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1956
Στίχοι:

Στάσου στο δεκατέσσερα
κι άσ' το τριανταένα
γιατί στο λέω θα καείς
και τότε θα με θυμηθείς
μα θα 'ν' αργά για σένα.

Αν έχεις μάτια τέσσερα
στάσου στο δεκατέσσερα.

Εγώ είμαι εργατόπαιδο
μα έχω ψυχή μεγάλη.
Είμαι παιδάκι του λαού,
της Παναγιάς και του Θεού
και με ζεστή αγκάλη.

Αν έχεις μάτια τέσσερα
στάσου στο δεκατέσσερα.

Στάσου στο δεκατέσσερα
που είν' τυχερό για σένα.
Στο κάτω κάτω της γραφής,
όταν μαζί μου κουραστείς
τράβα για τριανταένα.

Μα αν έχεις μάτια τέσσερα
στάσου στο δεκατέσσερα.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει ο Απ. Καλδάρας.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: