Feb 16, 2011

Τ' αηδόνια

Γενικά:
Μουσική : Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι : Απόστολος Καλδάρας
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1955
Στίχοι:

Για φέρτε την γυναίκα μου
για φέρτε τα παιδιά μου
για τελευταία πια φορά
μέσα στην αγκαλιά μου.

Εγώ θα φύγω,
θα σας αφήσω χρόνια,
δεν θα λαλήσουνε
για μένα πια τ' αηδόνια.

Φέρτε και το μπουζούκι μου
τ' ασημοκεντημένο
ένα τραγούδι να σας πω
απόψε που πεθαίνω.

Ένα τραγούδι
τραγούδι που να κλαίει
μόνο για βάσανα
για βάσανα να λέει.

Πέστε και στην μανούλα μου
που τόσο έχω πικράνει
να πάει στ' άλλα της παιδιά
εμένα πια με χάνει.

Εγώ θα φύγω,
θα σας αφήσω χρόνια,
δεν θα λαλήσουνε
για μένα πια τ' αηδόνια.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: