Feb 15, 2011

Το σαράκι (Γεια σου κυρά μου γεια σου)

Γενικά:
Μουσική : Νίκος Γκούμας
Στίχοι : Νίκος Ρούτσος
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1954
Στίχοι:

Σαν το σαρά- σαν το σαράκι φύτρωσες
στα στήθια τα- στα στήθια τα δικά μου
και μου δαγκώνεις την καρδιά
και τρως τα σωθικά μου,
γεια σου, κυρά μου, γεια σου.

Και όσα φαρμάκια με κερνάς
τα πίνω στην υγειά σου.
Γεια σου, κυρά μου, γεια σου.

Για σένα ζω- για σένα ζω και σέρνομαι
με τη ψυχή- με τη ψυχή στο στόμα
και λιώνει το κορμάκι μου
τιμή στο μαύρο χώμα,
γεια σου, κυρά μου, γεια σου.

Και όσα φαρμάκια με κερνάς
τα πίνω στην υγειά σου.
Γεια σου, κυρά μου, γεια σου.

Σαν κεραυνοί- σαν κεραυνοί με χτύπησαν
τα δυο σου μα- τα δυο σου μαύρα μάτια
και την καρδιά που σου 'δωσα
την έκανες κομμάτια,
γεια σου, κυρά μου, γεια σου.

Και όσα φαρμάκια με κερνάς
τα πίνω στην υγειά σου.
Γεια σου, κυρά μου, γεια σου.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύουν η Μαρίκα Νίνου και ο Σταύρος Πλέσσας.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: