Jan 17, 2011

Το στερνό τ' αγώι

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Χατζηνάσιος
Στίχοι : Τάσος Οικονόμου
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : 4.5.3
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1972
Στίχοι:

Έπιασα κουβεντολόι με την ψεύτρα τη ζωή.
Είμαι στο στερνό τ' αγώι
μες στο σκοτεινό κατώι,
που μου βγαίνει κι η ψυχή.

Τι να μου αποκριθείς,
που τις πιότερες φορές
πλάγιασα με συμφορές;
Βρε ζωή, σαν τα χαλάς,
καταντάς μπελάς.

Ούτε ένα ξερό κομμάτι δε μου έδωσες ψωμί.
Μ' είχες μόνο γι' αγωγιάτη
και μου φόρτωνες στην πλάτη
του καθένα την οργή.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Στράτος Διονυσίου (2006 - ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΥ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι κυκλοφόρησε αρχικά σε δίσκο 45 στροφών (COLUMBIA SCDG 4032).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: