Apr 21, 2009

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (ευρετήριο)

1972 - ΓΥΡΙΣΜΟΣ
front cover
  1. Την Παρασκευή το βράδυ
  2. Ο μπαρμπα-Γιάννης
  3. Ποιος είδε γλάρο στα βουνά
  4. Ανάθεμα την τύχη μου
  5. Η καρδιά μου ας όψεται
  6. Μαυρομάνικο μαχαίρι
  7. Θα ξανατραγουδήσω
  8. Λασπωμένα όνειρα
  9. Το δρομολόι της ζωής
  10. Πάψε να ρωτάς
  11. Πάνω στου τοίχου το καρφί
  12. Γυρίζω απ' τη νύχτα
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ταυτόχρονα με την έκδοση του μεγάλου δίσκου, τα τραγούδια κυκλοφόρησαν και σε μικρούς δίσκους, εκτός από τα "Ανάθεμα την τύχη μου" και "Λασπωμένα όνειρα", που είχαν κυκλοφορήσει το 1970.
1974 - Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ
front cover
  1. Η ζωή μου όλη
  2. Μίσος
  3. Οι μισοί καλοί
  4. Άντε να περάσει η μέρα
  5. Τα όνειρα χτίζονται
  6. Το θολωμένο μου μυαλό
  7. Ποια δασκάλα έχεις (Η δασκάλα)
  8. Πάει κι αυτός
  9. Ο ανεπιθύμητος
  10. Κι αν δεν είσαι από τζάκι
  11. Το 'χω καμάρι
  12. Να 'σαι καλά αγάπη μου
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο δίσκος περιέχει τραγούδια που είχαν κυκλοφορήσει τέλος του '73 και αρχές του '74 σε δίσκους 45 στροφών, εκτός από τα Νο 10 και 12, που είχαν κυκλοφορήσει το '69 και το '68 αντίστοιχα.
1987 - Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
front cover
  1. Στο δρόμο της επιστροφής
  2. Εγώ είμαι αϊτός
  3. Πρόσφυγες κυνηγημένοι
  4. Το σύστημα είναι ένοχο
  5. Την αγαπάω
  6. Το δικό σου αμάρτημα
  7. Το τραγούδι του φίλου
  8. Εγώ είμαι ένας απόκληρος
  9. Όποιος πέφτει μόνος του δεν κλαίει
  10. Το αμαρτωλό σου σώμα (επανεκτέλεση)
  11. Τα δικά μου λάθη
  12. Το παράπονο του μετανάστη
  13. Το παιχνίδι της ζωής
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

No comments:

Post a Comment