Jul 3, 2009

Κι αν δεν είσαι από τζάκι

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Κι αν δεν είσαι από τζάκι,
λατρευτή μου αγάπη,
δεν είναι ντροπή.
Η εργατική ποδιά σου,
σαν και την καρδιά σου,
είναι ακριβή.

Μες στη μουτζούρα και μες στην καπνιά
μοιάζεις με κρίνα και με γιασεμιά
κι αν είσαι, αγαπούλα μου, φτωχή
τα πλούτη τα 'χεις μέσα στην ψυχή.
Γερά να είναι τα χρυσά μου χέρια
και θα στα χαρίσω όλα στη ζωή.

Στα σαλόνια τα μεγάλα,
μη νομίζεις πάντα,
πως θα βρεις χαρά.
Μα η φτωχο-κάμαρά μας,
από τη χαρά μας,
λάμπει και γελά.

Η ευτυχία, μάτια μου γλυκά,
δεν εξαρτάται από τα λεφτά,
κι αν είσαι αγαπούλα μου φτωχή
τα πλούτη τα 'χεις μέσα στην ψυχή.
Γερά να είναι τα χρυσά μου χέρια
και θα σ' τα χαρίσω όλα στη ζωή.

Πληροφορίες:
Το 1974 το τραγούδι κυκλοφόρησε και με τον δίσκο του Καζαντζίδη Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: