Jul 27, 2009

Και συ δε μου μιλάς

Γενικά:
Μουσική:Λίνος Κόκοτος
Στίχοι:Αργύρης Βεργόπουλος
Ερμηνεία:Μιχάλης Βιολάρης
Άλμπουμ:ΟΙ ΩΡΕΣ
Εγγραφή:03
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Λίγνεψαν οι ώρες
κι είπες έχε γεια,
στέρεψαν οι λέξεις
μίλησε η ματιά.

Τα χέρια κατάρτια,
μες στου πέλαγου την ερημιά
κι εσύ δεν μου μιλάς.
Τα χέρια κατάρτια
μες στου πέλαγου την ερημιά,
μάτια σβησμένα,
χαμένα τα δειλινά,
κι εσύ δεν μου μιλάς.

Σφύριζαν τα πλοία
σ' έπαιρναν μαζί
κύλησε το δάκρυ
σαν μια προσευχή.

Παντέρημοι γλάροι
στο λιμάνι πέφτει η νυχτιά
κι εσύ δεν μου μιλάς.
Παντέρημοι γλάροι
στο λιμάνι πέφτει η νυχτιά,
μάτια σβησμένα,
χαμένα τα δειλινά,
κι εσύ δεν μου μιλάς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: