Jul 30, 2009

Σε ποιο γεφύρι να σταθώ

Γενικά:
Μουσική:Γιώργος Κοντογιώργος
Στίχοι:Άκος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία:Δημήτρης Ζευγάς
Άλμπουμ:ΓΥΦΤΙΣΣΑ ΜΕΡΑ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1970
Στίχοι:

Χίλια μαχαίρια κάρφωσε
η πίκρα στην ψυχή μου,
ένα ποτάμι βάσανα
έγινε η ζωή μου.

Σε ποιο γεφύρι να σταθώ
να ρίξω τη φωνή μου;
Την πιο κρυφή λαχτάρα σου
να νοιώσω σαν δική μου.
Χίλια μαχαίρια κάρφωσε
η πίκρα στην ψυχή μου.

Δένδρο που το 'καψε η φωτιά
μαύρο τραγούδι λέει.
Ο κόσμος όλος, βρε ζωή,
μες στην καρδιά μου κλαίει.

Σε ποιο γεφύρι να σταθώ
και να σκεφτώ τι φταίει;
Να δω και την λαχτάρα σου
σαν τι καημός την καίει;
Δένδρο που τό'καψε η φωτιά
μαύρο τραγούδι λέει.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: