Jul 14, 2009

Με τα χείλη τα δικά σου ανασαίνω

Γενικά:
Μουσική:Μίμης Πλέσσας
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1972
Στίχοι:

Ο δικός σου δρόμος είναι και δικός μου
το δικό σου δάκρυ έγινε καημός μου.
Αν κουράστηκες θα γίνω ήσκιος να ξεκουραστείς
κι αν διψάσεις θα σου φέρω απ' το δάκρυ μου να πιεις.

Με τα χείλη τα δικά σου ανασαίνω
μες στα μάτια σου γεννιέμαι και πεθαίνω
κι αν περνάμε μονοπάτι, μονοπάτι σκοτεινό
θ' ανεβούμε, θ' ανεβούμε αγκαλιά στον ουρανό.

Η δική σου πίκρα είναι και δική μου,
το καυτό σου δάκρυ έγινε πληγή μου.
Τα μεσάνυχτα θα γίνω στρώμα σου να κοιμηθείς
κι αν διψάσεις θα σου φέρω απ' το δάκρυ μου να πιεις.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: