Jul 31, 2009

Περιστεράκι της φτωχειάς αυλής

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Γλέζος
Στίχοι:Κώστας Κινδύνης
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Άλμπουμ:Η ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΜΑΗ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1968
Στίχοι:

Περιστεράκι της φτωχειάς μου αυλής,
που σ' είχα συντροφιά κι ελπίδα μόνη,
ξεψύχησες απόψε μες στα χέρια μου
και κλείσαν τώρα, τ' ουρανού οι δρόμοι.

Βροχή στα δειλινά,
ελπίδα πουθενά,
την φτώχεια μου φτωχότερη την βλέπω.
Παράθυρα κλειστά,
τα όνειρα σβηστά,
κι εγώ, ξερό κλαρί, στη μέση στέκω.

Περιστεράκι της φτωχειάς μου αυλής,
που σ' άρπαξε η βροχή και σε κρατάει,
δεν ψάχνω, δεν ρωτώ πού πήγε τ' όνειρο,
πώς έφυγ' η αγάπη και πού πάει.

Πληροφορίες:
Το 1972, το τραγούδι κυκλοφόρησε και με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, στον δίσκο ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ, αλλά με τίτλο "Βροχή στα δειλινά". Ο Μπιθικώτσης μάλιστα λέει πρώτα την τρίτη στροφή και μετά την πρώτη, και αντί για Περιστεράκι της φτωχειάς μου αυλής / που σ' άρπαξε η βροχή και σε κρατάει λέει Μου κάψανε τη στέγη οι κεραυνοί / και μ' άρπαξ' η βροχή και με κρατάει.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: