Jul 26, 2009

Γειτονάκι μου

Γενικά:
Μουσική:Λίνος Κόκοτος
Στίχοι:'Ακος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Άλμπουμ:ΟΙ ΩΡΕΣ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1969
Στίχοι:

Τη νύχτα, που κοιμούνται τα πουλιά,
βγαίνουν κάτι έρημα παιδιά
κι έρχονται στην πόρτα σου κρυφά.

T' αστέρια, που κοιτούν από ψηλά
ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά
και σου νανουρίζουν την καρδιά.

Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα
αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ.
Αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα
γειτονάκι μου, αχ πόσο σ' αγαπώ!

Την ώρα που γυρνώ απ' τη δουλειά
κάνω όρκο μέσα μου βαθιά
να μη 'ρθω στη πόρτα σου ξανά.

Μα, όταν πέσει πάλι η νυχτιά
η παλιά λαχτάρα μου ξυπνά
και μου τυραννάει την καρδιά.

Πληροφορίες:
Το τραγούδι περιλαμβάνεται επίσης στον δίσκο του Γιάννη Πουλόπουλου ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, του 1977.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: