Jul 3, 2009

Να 'σαι καλά αγάπη μου

Γενικά:
Μουσική:Στέλιος Καζαντζίδης
Στίχοι:Στέφανος Βαρτάνης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:1968
Στίχοι:

Σε δυο κομμάτια την αγάπη μας
τη χώρισες.
Πικρό φαρμάκι απ’ τα χείλη σου
με πότισες.

Μού άφησες για συντροφιά
τα δάκρυά μου τα καυτά
σαν πυρωμένο σίδερο
να καίνε την καρδιά μου.

Αγαπημένη μου γλυκιά
σού εύχομαι απ’ την καρδιά
να βρεις αγάπη και στοργή,
να μην πονέσεις στην ζωή.

Να 'σαι καλά αγάπη μου
και μην πονάς για μένα.

Θα μείνω μόνος, τώρα, στη ζωή
χωρίς χαρά.
Συντρίμμια γίνανε μέσα στην καρδιά
τα όνειρα.

Τα χείλη μου μια προσευχή
για σένα λένε μια ευχή
όπου κι αν πας αγάπη μου
να μην γνωρίσεις πόνο.

Πληροφορίες:
Το 1974 το τραγούδι κυκλοφόρησε και με τον δίσκο του Καζαντζίδη Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: