May 23, 2010

Τα δικά μου λάθη

Γενικά:
Μουσική : Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι : Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία : Στέλιος Καζαντζίδης
Άλμπουμ : Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Εγγραφή : 11
Κυκλοφορία : 17/3/1987
Στίχοι:

Να 'ταν δυο και τρία όλα μου τα λάθη,
θα 'λεγα σαν άνθρωπος έφταιξα κι εγώ.
Μα δεν έχουν τελειωμό τα δικά μου πάθη,
μ' έκαναν και έχασα τον λογαριασμό.

Ως και μ' αλυσίδες, καρδιά μου, να δεθείς,
πάλι θα βρεις τον τρόπο σου και θα ερωτευτείς.
Τα δικά σου σφάλματα πάντα εγώ πληρώνω,
γιατί όπου αγαπάς σε γεμίζουν πόνο.

Να 'ταν δυο και τρία τα παθήματά μου,
πάλι θα περίμενα πως θα 'βαζα μυαλό.
Μα δεν παίρνει μάθημα η τρελή καρδιά μου,
κάνει εκείνη λάθη, τα πληρώνω εγώ.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Μαριάννα Νάσιου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: